Ten post postanowiłam poświęcic na EAH. Jak wiecie jestem fanka i ostatnio nawet kupiłam sobie magazyn. Otóż chciałabym sie podzielić z wami moimi opinami na ten temat.
Ever After High cieszy się dużą grupą fanów, ale rzecz w tym, że moje koleżanki uważają, że to dziecinne. Dawno przestałam się przejmować uszczypliwymi docinkami na temat jaka to jestem dziecinna i wogule. Prawda jest w rzeczywistości inna niz nam się wydaje (przynajmniej co poniektórym). Niektórzy mówią, że to jest dziecinne, a wcale nie! Znam wiele blogerek, które mają więcej lat niż ja i interesują się tym. Wspominam sobie też konkurs Bajeczna Szkoła w której wygrywali nieraz dorośli. Kieruje sie do tych, którzy sądzą, że EAH jest dziecinne. Ja uważam ,że jeśli coś sięlubi to nigdy nie jest się na to zstarym. Kieruje ten post do Kaśki i Karoliny z mojej klasy.
Dajcie sobie siana za wasze komentarze skierowane do mnie, bo wcale mnie do tego nie zniechęcacie, wręcz przeciwnie motywujecie mnie do tego żeby wytrwać przy moich przekonanaich.
Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
~Olka Krejzołka